Emisora de radio educativa del IES Puerta de la Serena

Ho, ho, ho! It’s Christmas at Puerta de la Serena

¿Cómo se celebra la Navidad en los distintos países de habla inglesa? ¿En qué se diferencia la celebración en España? Javier Arévalo, Daniela Blázquez, Arancha Cabanillas, David Salim Exoo y Aarón Rodríguez, alumnado de 2º ESO, os responden estas preguntas. Además, aprovechan para deciros sus deseos de cara al nuevo año y os desean una Feliz Navidad.

How is Christmas celebrated in different English-speaking countries and how is it different in Spain? 2nd ESO students Javier Arévalo, Daniela Blázquez, Arancha Cabanillas, David Salim Exoo and Aarón Rodríguez answer these questions in this radio programme. They also take the opportunity to tell you their wishes for the new year and wish you a Merry Christmas.

De izquierda a derecha: David, Aarón, Daniela, Arancha y Javier

“Christmas Day is in our grasp, as long as we have hands to clasp! Christmas Day will always be, just as long, as we have we! Welcome Christmas while we stand, heart to heart, and hand in hand!”

Dr. Seuss
AlumnadoJavier Arévalo (2º ESO C)
Daniela Blázquez (2º ESO C)
Arancha Cabanillas (2º ESO B)