Emisora de radio educativa del IES Puerta de la Serena

Science sounds like Radio Puerta

Science sounds like IES Puerta de la Serena.

On the occasion of the science week , the students of second bachillerato in Science Marcos Aguado, Lucia Ramos, Alba Isidoro, Andrea Parejo, Julia Barragan, Lucia Parejo, Santiago Parejo and Almudena Benitez, who are supervised by their english teacher Inmaculada Belloso, approach us to  science through the film openheimer. In addition, we will travel across the science with the studies carried out by the scientists Hipatia de Alejandria and Barbara McClintock.

Science sounds like IES Puerta de la Serena.

Con motivo de la semana de la ciencia los alumnos de Segundo de bachillerato de ciencias Marcos Aguado, Lucía Ramos, Alba Isidoro, Andrea Parejo, Julia Barragan, Lucía Parejo, Santiago Parejo y Almudena Benítez, dirigidos por su profesora de Ingles Inmaculada Belloso, nos acercan a la ciencia a través de la película de Openheimer. Así mismo, viajaremos en la ciencia a través de los estudios realizados por las científicas Hipatia de Alejandría y Bárbara McClintock.

Alumnado ParticipanteAlmudena Benítez
Santiago Parejo
Marcos Aguado
Andrea Parejo