play_arrow

CEPA Miajadas (Cepa Miajadas Radio)

Antonio Reyes Huertas; la leyenda de la madre loba / La leyenda dela mairi loba

CEPA Miajadas Radio (CEPA Miajadas) 6 mayo, 2020

Fondo

Antonio Reyes Huertas, fue un periodista y escritor que nació en Campanario  en el año 1887. Junto a otros escritores como José María Gabriel y Galán, Luis Chamizo o Felipe Trigo, es considerado uno de los autores más destacados de la literatura extremeña.

Antoniu Reyis Uertas, hue un periodista i escrivienti que nació en Campanariu  nel añu 1887. Junta otrus escrivientis comu José María Graviel i Galán, Luis Chamizu o Helipi Trigu, es considerau unu delos autoris más destacaus dela literatura estremeña.

Nuestro paisano conoció personalmente el reconocimiento de su obra por numerosas instituciones nacionales e internacionales y de su pueblo natal. Destacamos el galardón de la Encomienda de Alfonso X el Sabio y el nombramiento como Hijo Predilecto de Campanario en 1952, año de su muerte.

Nuestru paisanu Antoniu Reyis Uertas, conoció personalmenti el reconocimientu de su obra por numerosas institucionis nacionalis e internacionalis i de su puebru natal. Destacamus el galardón del´Encomienda de Alfonsu X el Sabiu i el nombramientu comu Iju Predilectu de Campanariu en 1952, añu de su muerti.

A continación,  ofrecemos una semblanza de nuestro famoso literato y la narración “La leyenda de la madre loba.”

La biografía en castellano ha sido declamada por los amigos colaboradores: José Antonio Martín Ramos, Isabel Pascual García, Elisa Vidal Guimbert y Sacri Vizuete Delgado desde Medellín, Santa Amalia y Plasencia.

La versión en estremeñu a síu realizá polos alunus i alunas de Primeru de Ingrés No Hormal, grupu Novel A1, del Aula d´Educación Permanenti d´Adultus de Trugillu; cordinaus pola professora Beatriz Cabrera Portillo. Por ordin alfabéticu son:

Enrique Calvo Pizarro, María Victoria Díaz Sánchez, Antonia María Cristina García Rodríguez, Carmen González Rentero, Pilar Guerra García, Rosa María Muñana López, María Victoria Suero Bravo, Soledad Trejo Rubio y María Salada Vicente Redondo.

Por su parte, el cuento ha sido interpretado por los alumnos de la materia Conocimiento de la realidad geográfica, histórica y cultural de Extremadura, del C.E.P.A. de Miajadas: Rufino Cacereño Rebolledo, Carmen Díaz Mellado y Eugenio Díaz Pintado, coordinados por el profesor Eduardo Moreno García.

Esperamus que sea de vuestru agrau.

PROGRAMA COLABORATIVO CEPA MIAJADAS – AEPA TRUJILLO
POGRAMA CALAVORATIVU CEPA MIAJÁS – AEPA TRUGIELLU